piątek, 2 stycznia 2009

Podsumowanie roczne piłkarskiej mafii

Ten blog założyłem pod koniec maja 2008 roku uświadamiając sobie, że wydarzeń w śledztwie dotyczącym korupcji w polskim futbolu jest coraz więcej, a pamięć ludzka czasami zawodzi. Uznałem, więc, że warto pisać o nich na blogu.

W ciągu kilku miesięcy powstało ponad 130 wpisów, odwiedziło nas 8,300 osób i odnotowaliśmy prawie 17 tysięcy odsłon. Dużo to czy mało? Sam nie wiem, ponieważ jednak nie robię tego w celach komercyjnych cieszy każdy odwiedzający 8-).

A co najchętniej czytaliście w 2008 roku?
Nie ma niespodzianek. Pierwsze miejsce dla wpisu o historii śledztwa w polskim futbolu, drugie dla artykułu o sędziach, którzy ujawniają kulisy ustawianych meczów, trzecie dla listy ustawionych meczów zamieszczonej przez Polskę Gazetę Wrocławską, czwarte dla Henryka K., który jeszcze pod koniec listopada zapewniał w sądzie, że nie brał łapówek(czytaj tutaj), a piąte dla Janusza K., który woził łapówki (rzekomo także do Henryka K.) - cały tekst tutaj.

Dziękuję za wszystkie opinie na temat mojego blogu i komentarze. Na listy staram się w miarę wolnego czasu odpisywać. Pamiętajcie, że ja w swoich wpisach nie spekuluję, nie podejrzewam, nie przypuszczam. Piszę o faktach lub ustaleniach prokuratury. Jestem otwarty na rozsądne polemiki, ale nie bezsensowne pyskówki.

Szczęśliwego nowego roku!

Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję  
Lista ustawionych meczów  
Kto ustawił/próbował ustawić najwięcej meczów - zobacz listę
Mapa korupcji w polskim futbolu  

Zobacz nasz profil na Facebooku 
Zobacz nasz profil na Twitterze    

Reklamy, które widzicie od jakiegoś czasu na blogu nie sprawiają, że zarabiam jakieś duże pieniądze. Są to jednak pieniądze, które  pozwalają opłacić rozmowy telefoniczne lub bilety na pociąg, gdy zdobywam newsy na bloga. Jeżeli więc czytasz moje artykuły - na pewno warto kliknąć