sobota, 17 grudnia 2011

Tłoki Gorzyce

Nazwa tego klubu praktycznie nie pada w tym śledztwie w kontekście ustawiania meczów, chyba, że padał on właśnie ofiarą skorumpowanych sędziów. Niewykluczone jednak, że w aktach śledztwa są dowody świadczące o winie Tłoków Gorzyce. 

22 marca 2013 b. sędzia skazany za ustawienie meczu Tłoków
17 grudnia 2012 - b. sędzia oskarżony o ustawienie meczu Tłoków Gorzyce - czytaj

O próbie podkupienia meczu przez Tłoki Gorzyce mówiono w kontekście śledztwa ws. Polaru Wrocław. Wypowiadał się na ten temat Sąd Apelacyjny w uzasadnieniu jednego z wyroków (czytaj tutaj) oraz Sąd Okręgowy we Wrocławiu (czytaj tutaj).

Na nazwę Tłoków natknąłem się też w wyjaśnieniach Tomasza W. - byłego sędziego z Warszawy.
"Kolejny mecz jaki sędziowałem Tłoki Gorzyce - Arka Gdynia  15 maja 2004. Konkretna propozycja padła ze strony Arki Gdynia. Padła także propozycja ze strony Tłoków Gorzyce, ale nie potraktowałem jej poważnie.  W czasie meczu biegało za mną kilku zawodników Tłoków - 2 lub 3. Nie znam tych zawodników - nie jestem w stanie dzisiaj powiedzieć kto to był. Oni proponowali mi jakieś duże pieniądze - chyba 25 tys. Ja nie brałem ich poważnie bo zawodnicy są znani z tego, że często obiecują, ale później się nie wywiązują. Poza tym ta kwota wydawała mi się zbyt duża jak na możliwości takich Tłoków Gorzyce".

Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję  
Lista ustawionych meczów  
Kto ustawił/próbował ustawić najwięcej meczów - zobacz listę
Mapa korupcji w polskim futbolu  

Zobacz nasz profil na Facebooku 
Zobacz nasz profil na Twitterze