poniedziałek, 3 grudnia 2012

Odra Szczecin

W aktach korupcyjnego śledztwa znalazły się zapiski dotyczące Odry Szczecin. Jednak dotyczą wydarzeń sprzed wejścia w życie ustawy o korupcji w sporcie i nie były weryfikowane przez śledczych.

Wyjaśnienia Tomasza W.  - b. sędziego z Opola:
Pamiętam też sytuację związaną z meczem Odra Szczecin - Karkonosze Jelenia Góra w sezonie wiosennym 1998/1999. Był to mecz o utrzymanie się w II lidze. Mecz wygrała 1:0 Odra. Przed tym meczem zadzwonił do mnie Siwy czyli Kamiński i powiedział mi, że dzwonił do niego Fryzjer, ja wiedziałem o kogo chodzi, bo to była osoba znana z opowiadań, osobiście Fryzjera nie znałem. Kamiński powiedział, że Fryzjer pytał kim ja jestem, czy się nadaję na ten mecz i czy pomogę Odrze wygrać. Tak przekazał mi Kamiński i powiedział, że chce żebym go wziął na asystenta na ten mecz bo jak on nie pojedzie to ja też nie pojadę. Ja powiedziałem, że go nie wezmę, że są już wyznaczeni i wybrani inni asystenci. Ja już byłem wtedy oficjalnie wyznaczony na to spotkanie. Dzień przed meczem, czy już w samochodzie jak jechałem na ten mecz, otrzymałem telefon nie pamiętam czy z PZPN czy od swojego prezesa, że nastąpiła zmiana i nie jadę na mecz do Szczecina, a do Iławy. Z tego co pamiętam do Szczecina pojechał sędzia Nowak z Katowic. Myślę, że stało się tak bo nie wziąłem na ten mecz Kamińskiego i nie byłem osobą zaufaną dla tych, którzy chcieli ten mecz ustawić.

Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję  
Lista ustawionych meczów  
Kto ustawił/próbował ustawić najwięcej meczów - zobacz listę
Mapa korupcji w polskim futbolu 

Zobacz nasz profil na Facebooku 
Zobacz nasz profil na Twitterze    

Reklamy, które widzicie od jakiegoś czasu na blogu nie sprawiają, że zarabiam jakieś duże pieniądze. Są to jednak pieniądze, które  pozwalają opłacić rozmowy telefoniczne lub bilety na pociąg, gdy zdobywam newsy na bloga. Jeżeli więc czytasz moje artykuły - na pewno warto kliknąć!