poniedziałek, 3 grudnia 2012

Odra Szczecin

W aktach korupcyjnego śledztwa znalazły się zapiski dotyczące Odry Szczecin. Jednak dotyczą wydarzeń sprzed wejścia w życie ustawy o korupcji w sporcie i nie były weryfikowane przez śledczych.

Wyjaśnienia Tomasza W.  - b. sędziego z Opola:
Pamiętam też sytuację związaną z meczem Odra Szczecin - Karkonosze Jelenia Góra w sezonie wiosennym 1998/1999. Był to mecz o utrzymanie się w II lidze. Mecz wygrała 1:0 Odra. Przed tym meczem zadzwonił do mnie Siwy czyli Kamiński i powiedział mi, że dzwonił do niego Fryzjer, ja wiedziałem o kogo chodzi, bo to była osoba znana z opowiadań, osobiście Fryzjera nie znałem. Kamiński powiedział, że Fryzjer pytał kim ja jestem, czy się nadaję na ten mecz i czy pomogę Odrze wygrać. Tak przekazał mi Kamiński i powiedział, że chce żebym go wziął na asystenta na ten mecz bo jak on nie pojedzie to ja też nie pojadę. Ja powiedziałem, że go nie wezmę, że są już wyznaczeni i wybrani inni asystenci. Ja już byłem wtedy oficjalnie wyznaczony na to spotkanie. Dzień przed meczem, czy już w samochodzie jak jechałem na ten mecz, otrzymałem telefon nie pamiętam czy z PZPN czy od swojego prezesa, że nastąpiła zmiana i nie jadę na mecz do Szczecina, a do Iławy. Z tego co pamiętam do Szczecina pojechał sędzia Nowak z Katowic. Myślę, że stało się tak bo nie wziąłem na ten mecz Kamińskiego i nie byłem osobą zaufaną dla tych, którzy chcieli ten mecz ustawić.

Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję  
Lista ustawionych meczów  
Zobacz nasz profil na Facebooku