sobota, 15 listopada 2008

Kontrowersyjny wywiad z Januszem Wójcikiem

Były trener reprezentacji Polski Janusz Wójcik mimo postawionych 11 zarzutów korupcyjnych nie traci tupetu. Odgraża się, że ujawni prokuraturze informacje o korupcyjnym procederze gdy będzie dobrze traktowany.

Wywiad ukazał się w piątkowej Rzeczpospolitej. Czytamy w nim m.in.
"W pierwszej kolejności wyjaśniałem obszernie sprawy dotyczące moich zarzutów. A pozostałą wiedzą jaką posiadam oczywiście, przy odpowiednimi traktowaniu mojej osoby, będę wstanie również się podzielić. Dwukrotna chęć aresztowania mojej osoby wzbudziła zdziwienie i zawód. Kocham wolność, nigdy nie siedziałem, ale jak ktoś mnie próbuje bić to nie mogę uważać, że nic się nie dzieje (...) W momencie, gdy zobaczę, że jest wola ze strony prokuratury na to, abyśmy rozmawiali w innym tonie, a nie tylko o ewentualnym aresztowaniu. Moi adwokaci będą też odwołać się od mojego wielkiego poręczenia i innych zabezpieczeń, co jest niewspółmierne do postawionych zarzutów. To będzie dla mnie sygnał do szerszej i dokładniejszej współpracy".

korupcja w Świcie Nowy Dwór - kalendarium

Trzeba przyznać, że tupetu Wójcikowi nie brakuje (tu czytaj o jego zatrzymaniu i zarzutach). Powinien być jednak ostrożniejszy. Jeżeli nie ujawni wszystkich informacji prokuraturze może go spotkać to samo co Mariana D. czy Krzysztofa P. zatrzymywano dwa razy...



Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję  
Lista ustawionych meczów  
Kto ustawił/próbował ustawić najwięcej meczów - zobacz listę
Mapa korupcji w polskim futbolu  

Zobacz nasz profil na Facebooku 
Zobacz nasz profil na Twitterze    

Reklamy, które widzicie od jakiegoś czasu na blogu nie sprawiają, że zarabiam jakieś duże pieniądze. Są to jednak pieniądze, które  pozwalają opłacić rozmowy telefoniczne lub bilety na pociąg, gdy zdobywam newsy na bloga. Jeżeli więc czytasz moje artykuły - na pewno warto kliknąć!