wtorek, 23 października 2012

Milion odsłon blogu Piłkarska Mafia!

Milionową odsłonę zaliczył blog Piłkarska Mafia. Stało się to we wtorek 23 października 2012 o 21:51!

Blog powstał 28 maja 2008. Postanowiłem wówczas zacząć dokumentować swoją pracę przy śledztwie ws. korupcji w polskim futbolu. Zajmowałem się wówczas tym tematem w Radiu Wrocław już od około czterech lat (od 2,5 roku tworzę bloga jako pracownik portalu PolskieRadio.pl). Do dziś powstało 1346 wpisów (włącznie z tym). Największym zainteresowaniem cieszyły się artykuły:

1. Prokuratura uderza w GKS Bełchatów: zarzuty dla reprezentantów Polski
2. Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu
3. Lista oskarżonych o udział w piłkarskim gangu
4. Piotr Dziurowicz: jak kupowałem mecz z Górnikiem Zabrze
5. Korupcja w polskim futbolu: lista ustawionych meczów
6. Ujawniamy wyjaśnienia Łukasza Piszczka
7. Lista skazanych za korupcję w sporcie
8. Jak Lech Poznań i Piotr R. mecze ustawiali

9. Reprezentanci Polski oskarżeni o korupcję
10. Akt oskarżenia ws. Zagłębia Lubin trafił do sądu

Dziękuję wszystkim czytelnikom za to, że czytają moje artykuły i są surowi w swoich ocenach. Czasami mają rację, czasami rację mam ja. Dziękuję też tym wszystkim dzięki którym mogę pisać o tylu rzeczach - nie zawsze wszędzie mogę być ale staram się by źródła moich informacji zawsze były sprawdzone i pewne. I bezpośrednie.

I jeszcze jedna osobista refleksja - wolałby żeby ten blog nie istniał, a polska piłka była czysta...

Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję  
Lista ustawionych meczów  
Kto ustawił/próbował ustawić najwięcej meczów - zobacz listę
Mapa korupcji w polskim futbolu  

Zobacz nasz profil na Facebooku 
Zobacz nasz profil na Twitterze    

Reklamy, które widzicie od jakiegoś czasu na blogu nie sprawiają, że zarabiam jakieś duże pieniądze. Są to jednak pieniądze, które  pozwalają opłacić rozmowy telefoniczne lub bilety na pociąg, gdy zdobywam newsy na bloga. Jeżeli więc czytasz moje artykuły - na pewno warto kliknąć!