poniedziałek, 28 września 2009

Wojciech Łobodziński zeznaje jako świadek w procesie dotyczącym Polaru Wrocław

Piłkarz Wisły Kraków i reprezentacji Polski Wojciech Łobodziński zeznawał jako świadek przed wrocławskim sądem w procesie dotyczącym ustawiania meczów przez Polar Wrocław (więcej na ten temat czytaj tutaj). Zawodnik w sezonie 2003/2004 grał w Zagłębiu Lubin, które miało ustawić wynik meczu z Polarem Wrocław.

Niespodzianki nie było. Wojciech Łobodziński, który na poprzednią rozprawę nie zgłosił się bo był na zgrupowaniu kadry, zapewniał, że o korupcji nic nie słyszał. Jego wizyta w sądzie wzbudziła duże zainteresowanie dziennikarzy. "Słyszałem, że była mowa o tych listach. Ja również podpisywałem ale nie wiedziałem co to są za listy i w jakim celu są podpisywane. były przynoszone do szatni i było mówione żeby podpisywać. A ja podpisywałem. To były listy premiowania meczu. później dostawałem po meczu pieniądze, ale nie wiem czy kwoty otrzymywane na konto były takie same jak podpisywałem. Starsi zawodnicy mówili żeby podpisywać te listy. W grupie tak zawsze jest, że ci młodsi zawodnicy, nie powiem, że są zmuszeni, ale jakaś presja istnieje. Dopiero teraz wokół tego procesu słyszę co się dzieje i dociera do mnie co się dzieje. Nikt nie mówił, że to były lewe listy, ja byłem zadowolony, że dostawałem jakieś pieniądze" - mówił Wojciech Łobodziński. Zapewniał, że teraz już takich bez sprawdzenia list nie podpisuje.

Korupcja w Polarze Wrocław - czytaj więcej

Tu czytaj o zeznaniach jakie złożył ws. list Andrzej Sz., (to zresztą relacja z rozprawy, którą najczęściej spisują dziennikarze nie pytając o zgodę....)

Ciąg dalszy relacji z dzisiejszej rozprawy już wkrótce.

 Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję  
Lista ustawionych meczów  
Kto ustawił/próbował ustawić najwięcej meczów - zobacz listę
Mapa korupcji w polskim futbolu 

Zobacz nasz profil na Facebooku 
Zobacz nasz profil na Twitterze    

Reklamy, które widzicie od jakiegoś czasu na blogu nie sprawiają, że zarabiam jakieś duże pieniądze. Są to jednak pieniądze, które  pozwalają opłacić rozmowy telefoniczne lub bilety na pociąg, gdy zdobywam newsy na bloga. Jeżeli więc czytasz moje artykuły - na pewno warto kliknąć!