piątek, 3 lutego 2012

Zarzuty dla sędziego Mariusza P.

O postawieniu zarzutów Mariuszowi P. napisał dzisiaj Przegląd Sportowy. Blog Piłkarska Mafia potwierdził, że dotyczą one meczów Pogoni Szczecin. 


Kilka miesięcy temu arbiter (jeden z wymienionych w tzw. liście Fryzjera) został zatrzymany przez CBA. We wrocławskiej prokuraturze usłyszał dwa zarzuty dotyczące ustawienia meczów Pogoni Szczecin. Przyznał się do zarzutów i złożył wyjaśnienia - dowiaduje się nieoficjalnie blog Piłkarska Mafia.

Korupcja w Pogoni Szczecin - kalendarium

o Mariuszu P. mówił w swoich wyjaśnieniach m.in. Jerzy G. - były obserwator PZPN:
"Pieniądze dostałem jedynie za mecz Pogoń Szczecin - GKS Katowice z 25 września 2004. Po tym meczu zadzwonił do mnie F. z propozycją, że jak Pogoń wygra to dostanę 20 tys. (...) przed meczem F. mi mówił, żebym porozmawiał w tej sprawie z sędzią, żeby pomógł Pogoni. Faktycznie rozmawiałem z sędzią, powiedziałem mu, że dobrze by było gdyby Pogoń wygrała ten mecz, powiedziałem mu, żeby rozstrzygał wątpliwe sytuacje na korzyść Pogoni. Po rozmowie z sędzią skontaktowałem się z F., albo on ze mną telefonicznie. On mnie pytał czy rozmawiałem z sędzią, ja potwierdziłem, że tak. ten sędzia P. był młodym sędzią, jemu zależało na nocie, ja mu jednak za wysokiej noty nie dałem - coś w granicach 7,8, bo on się pogubił. Nie mogłem mu dać wyższej. Sędzia w rozmowie ze mną przyjął to do wiadomości.  Ja z nim rozmawiałem sam na sam gdy on szedł sprawdzić boisko".

Jak pisze PS - Mariusz P. ostatni mecz prowadził 1 października ubiegłego roku. W tym sezonie sędziował w I lidze, Młodej Ekstraklasie i 1/16 finału Pucharu Polski.

Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję  
Lista ustawionych meczów  
Kto ustawił/próbował ustawić najwięcej meczów - zobacz listę
Mapa korupcji w polskim futbolu  

Zobacz nasz profil na Facebooku 
Zobacz nasz profil na Twitterze    

Reklamy, które widzicie od jakiegoś czasu na blogu nie sprawiają, że zarabiam jakieś duże pieniądze. Są to jednak pieniądze, które  pozwalają opłacić rozmowy telefoniczne lub bilety na pociąg, gdy zdobywam newsy na bloga. Jeżeli więc czytasz moje artykuły - na pewno warto kliknąć!