wtorek, 28 stycznia 2014

Śledztwo ws. "rewelacji" Vuka Sotirovicia umorzone!

Wrocławska Prokuratura Apelacyjna umorzyła śledztwo ws. wypowiedzi Vuka Sotirovica. Były piłkarz Śląska Wrocław w grudniu 2010 opowiadał w Przeglądzie Sportowym jakoby miał propozycję korupcyjną.
- Kiedy już grałem w Śląsku, dostałem propozycję odpuszczenia spotkania, ale odmówiłem - mówił ponad trzy lata temu Vuk Sotirović. Serbski napastnik nie chciał ujawnić, o jaki mecz chodzi. - Mam satysfakcję, bo zapowiedziałem, że na pewno zagram w tym meczu na sto procent i zdobędę bramkę. I tak się stało - dodaje napastnik.

Piłkarz w rozmowie z Gazetą Wyborczą opowiadał z kolei: Przed jednym z meczów odebrałem telefon od nieznanej mi osoby, która dzwoniła z nieznanego mi numeru. Mężczyzna powiedział, że mogę zarobić duże pieniądze - jeśli w spotkaniu będę miał okazje bramkowe, abym ich nie wykorzystał. Oczywiście odmówiłem i na tym rozmowa się skończyła. Nie mogę jednak ujawnić, o mecz z jakim przeciwnikiem chodzi.


Prokuratura jednak nie znalazła dowodów, że ktoś rzeczywiście dzwonił do Vuka Sotirovicia z propozycją korupcyjną. Przesłuchano w tej sprawie jedną z osób związanych z Odrą Wodzisław, ale śledczy nie ujawniają żadnych szczegółów. Sam piłkarz nie ujawnił kto do niego dzwonił. Śledztwo zostało umorzone 2 stycznia 2014.

Korupcja w Odrze Wodzisław - czytaj więcej

Umorzone zostało także postępowanie dyscyplinarne prowadzone przez PZPN.

Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję  
Lista ustawionych meczów  

Zobacz nasz profil na Facebooku  
Zobacz nasz profil na Twitterze    


Reklamy, które widzicie od jakiegoś czasu na blogu nie sprawiają, że zarabiam jakieś duże pieniądze. Są to jednak pieniądze, które  pozwalają opłacić rozmowy telefoniczne lub bilety na pociąg, gdy zdobywam newsy na bloga. Jeżeli więc przeczytałeś/przeczytałaś ten artykuł do tego miejsca bo to zastanów się czy nie warto kliknąć kilka razy więcej w reklamy.