poniedziałek, 13 grudnia 2010

Propozycja korupcyjna dla Sotorovića?

Ktoś usiłował przekupić napastnika Śląska Wrocław Vuka Sotirovića? Takie sensacyjne wyznanie złożył piłkarz Przeglądowi Sportowemu.


"Kiedy już grałem w Śląsku, dostałem propozycję odpuszczenia spotkania, ale odmówiłem" - mówi Przeglądowi Sportowemu Vuk Sotirović. Serbski napastnik nie chce ujawnić, o jaki mecz chodzi. "Mam satysfakcję, bo zapowiedziałem, że na pewno zagram w tym meczu na sto procent i zdobędę bramkę. I tak się stało" - dodaje napastnik.

Prokurator Jerzy Kasiura nie chce komentować całego zdarzenia. Nie ujawnia też czy prowadzone jest w tej sprawie jakieś postępowanie.

No cóż. Vuk gra w Śląsku od sezonu 2008/2009. W tym czasie strzelił bramki następującym klubom:

2008/2009
1. Lechia Gdańsk
2. Polonia Bytom
3. Ruch Chorzów
4. Jagiellonia Białystok
5. Arka Gdynia (Puchar Ekstraklasy)

2009/2010
6. Korona Kielce
7. Zagłębie Lubin
8. 10. Piast Gliwice (w dwóch meczach)
9. 11. Odra Wodzisław Śląski (w dwóch meczach)
12. Arka Gdynia

2010/2011
13. Cracovia
14. Zagłębie Lubin
15. GKS Bełchatów
16. Górnik Zabrze

Czy rzeczywiście ktoś z tych klubów złożył propozycję zawodnikowi Śląska? Mam nadzieję, że szybko się przekonamy...

Cały artykuł Przeglądu Sportowego znajdziecie tutaj.


Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję  
Lista ustawionych meczów  

Zobacz nasz profil na Facebooku  
Zobacz nasz profil na Twitterze    


Reklamy, które widzicie od jakiegoś czasu na blogu nie sprawiają, że zarabiam jakieś duże pieniądze. Są to jednak pieniądze, które  pozwalają opłacić rozmowy telefoniczne lub bilety na pociąg, gdy zdobywam newsy na bloga. Jeżeli więc przeczytałeś/przeczytałaś ten artykuł do tego miejsca bo to zastanów się czy nie warto kliknąć kilka razy więcej w reklamy.