piątek, 13 września 2013

Oświadczenie Piotra Reissa. "Nie przyznaję się do przedstawionych zarzutów"

Tak jak zapowiadał w TVN24.pl Piotr Reiss wydał oświadczenie ws. wezwania na posiedzenie Komisji Dyscyplinarnej PZPN. Nic nowego do sprawy ono jednak nie wnosi.
Oto treść oświadczenia:
"Wczoraj odwiedziłem siedzibę PZPN. Odbyłem spotkanie z przedstawicielami Komisji Dyscyplinarnej PZPN. Wbrew pojawiającym się informacjom nie składałem żadnych wyjaśnień.  Sprawa nadal jest w toku i zależy mi na jej jak najszybszym wyjaśnieniu. Nie przyznałem i nie przyznaję się do przedstawionych zarzutów, co powtarzałem wielokrotnie".

Wyjaśnienia piłkarza ze śledztwa - czytaj więcej

korupcja w Lechu Poznań - kalendarium

Wczoraj pisałem wieczorem, że Reiss został wezwany na przesłuchanie w KD PZPN, przyszedł ze swoim przedstawicielem prawnym, ale wyjaśnień nie składał. Kolejny termin w tej sprawie wyznaczono na 10 października.

Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję  
Lista ustawionych meczów  

Zobacz nasz profil na Facebooku 
Zobacz nasz profil na Twitterze