piątek, 13 września 2013

Oświadczenie Piotra Reissa. "Nie przyznaję się do przedstawionych zarzutów"

Tak jak zapowiadał w TVN24.pl Piotr Reiss wydał oświadczenie ws. wezwania na posiedzenie Komisji Dyscyplinarnej PZPN. Nic nowego do sprawy ono jednak nie wnosi.
Oto treść oświadczenia:
"Wczoraj odwiedziłem siedzibę PZPN. Odbyłem spotkanie z przedstawicielami Komisji Dyscyplinarnej PZPN. Wbrew pojawiającym się informacjom nie składałem żadnych wyjaśnień.  Sprawa nadal jest w toku i zależy mi na jej jak najszybszym wyjaśnieniu. Nie przyznałem i nie przyznaję się do przedstawionych zarzutów, co powtarzałem wielokrotnie".

Wyjaśnienia piłkarza ze śledztwa - czytaj więcej

korupcja w Lechu Poznań - kalendarium

Wczoraj pisałem wieczorem, że Reiss został wezwany na przesłuchanie w KD PZPN, przyszedł ze swoim przedstawicielem prawnym, ale wyjaśnień nie składał. Kolejny termin w tej sprawie wyznaczono na 10 października.

Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję
Lista ustawionych meczów  
Kto ustawił/próbował ustawić najwięcej meczów - zobacz listę
Mapa korupcji w polskim futbolu  

Zobacz nasz profil na Facebooku 
Zobacz nasz profil na Twitterze    


Reklamy, które widzicie od jakiegoś czasu na blogu nie sprawiają, że zarabiam jakieś duże pieniądze. Są to jednak pieniądze, które  pozwalają opłacić rozmowy telefoniczne lub bilety na pociąg, gdy zdobywam newsy na bloga. Jeżeli więc czytasz moje artykuły - na pewno warto kliknąć!