czwartek, 9 czerwca 2011

Po zatrzymaniach ws. Zagłębia Sosnowiec

Wrocławska prokuratura apelacyjna postawiła w środę zarzuty czterem osobom w związku z ustawianiem meczów przez Zagłębie Sosnowiec. Dzisiaj czas na reakcje w tej sprawie, które pojawiły się w internecie. 

Zdzisław I. - były trener Walki Zabrze, obecnie szef miejscowego OSIR-u dla portalu zabrze.naszemiasto.pl: Nie wziąłem łapówki i nie wręczałem jej. Sprawa dotyczy szantażu klubu, którego byłem trenerem. Złożyłem swoje wyjaśnienia i zwolniono mnie do domu.
Jak pisze portal I.  poprosił o dzień urlopu. Dariusz Krawczyk, rzecznik zabrzańskiego magistratu, zaznaczył, że  zatrzymanie nie ma związku z pracą I. w miejskiej spółce MOSiR. Dlatego też na razie nie wiadomo, jakie będą jego losy.

Korupcja w Warce Zabrze

Oświadczenie Wisły Kraków ws. zatrzymania trenera bramkarzy tego klubu Grzegorza K., byłego wieloletniego piłkarza Zagłębia Sosnowiec"Wisła Kraków SA informuje, że komunikat w sprawie trenera bramkarzy pierwszego zespołu wyda po zapoznaniu się ze wszystkimi informacjami dotyczącymi jego zatrzymania".

Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję  
Lista ustawionych meczów  
Kto ustawił/próbował ustawić najwięcej meczów - zobacz listę
Mapa korupcji w polskim futbolu  

Zobacz nasz profil na Facebooku 
Zobacz nasz profil na Twitterze    

Reklamy, które widzicie od jakiegoś czasu na blogu nie sprawiają, że zarabiam jakieś duże pieniądze. Są to jednak pieniądze, które  pozwalają opłacić rozmowy telefoniczne lub bilety na pociąg, gdy zdobywam newsy na bloga. Jeżeli więc czytasz moje artykuły - na pewno warto kliknąć!