wtorek, 6 stycznia 2009

Grzegorz Lato nie chce karać degradacją

Taką deklarację nowy szef PZPN złożył w wywiadzie dla Przeglądu Sportowego. Zaznaczył, że karać trzeba ludzi a nie kluby!


"(...) ja uczciwie mówię, że nie jestem za karaniem klubów. Musimy to wreszcie kiedyś skończyć, bo przyjdzie moment, że wszyscy zwariujemy. (...) ja mam swój własny sposób na rozliczenie z korupcją: karzmy z całą surowością, ale nie kluby, które często z tamtymi drużynami mają już niewiele wspólnego. Karzmy ludzi". 

Tak rzecze nowy wódz PZPN. Nie widzi powodów karania klubów, martwi się o interes rozgrywek piłkarskich, ale o to, że kluby kupowały sobie awanse się nie przejmuje. Taka Korona Kielce, Arka Gdynia. Czyli wiemy, czego możemy się spodziewać po nowym wydziale dyscypliny PZPN...

No dobrze. To skoro nie kluby to może ludzi? Ale których? Tych po prawomocnych wyrokach? Czy po zarzutach? Bo takich podejrzanych i oskarżonych całkiem sporo po naszych boiskach biega - zarówno piłkarzy jak i sędziów. Znalazłoby się także paru działaczy z zarzutami...

Ale kto by się tym przejmował...


Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję  
Lista ustawionych meczów  
Kto ustawił/próbował ustawić najwięcej meczów - zobacz listę
Mapa korupcji w polskim futbolu 

Zobacz nasz profil na Facebooku 
Zobacz nasz profil na Twitterze    

Reklamy, które widzicie od jakiegoś czasu na blogu nie sprawiają, że zarabiam jakieś duże pieniądze. Są to jednak pieniądze, które  pozwalają opłacić rozmowy telefoniczne lub bilety na pociąg, gdy zdobywam newsy na bloga. Jeżeli więc czytasz moje artykuły - na pewno warto kliknąć!