wtorek, 17 stycznia 2012

Skazany za korupcję asystentem trenera Pogoni Szczecin

Sergiusz W. skazany za korupcję w Świcie Nowy Dwór został nowym asystentem Pogoni Szczecin. Były piłkarz miał postawione trzy zarzuty (czytaj tutaj) w akcie oskarżenia dotyczącym tzw. gangu Fryzjera.


Sergiusz W. został skazany rok i 4 miesiące więzienia w zawieszeniu na 2 lata, 2 000 zł. grzywny, zwrot 5 tysięcy złotych wziętych łapówek (czytaj tutaj), został też ukarany przez WD PZPN (czytaj tutaj). W wywiadzie dla serwisu kibiców Pogoni Szczecin mówi m.in.: "Ja zdaję sobie sprawę, że to jest nic miłego. Sam to bardzo przeżyłem. Dla mnie i dla moich bliskich nie jest to miła sytuacja. Gdzieś to zablokowało moją przygodę jako trenera, bo już i tak nie wiąże żadnych nadziei z tym, że jeszcze będę gdzieś grał w piłkę, bo teraz gram sobie już tylko dla przyjemności w oldbojach. Oczywiście kibice zarzucający mi to mają też swoje rację. Takie jest ich prawo. Myślę, że mogę tylko dobrą pracą tutaj i tym, że mam charakter do piłki i określone cele przekonać ich, żeby zmienili zdanie. Nic więcej nie mogę zrobić. Może tylko obiecać to, że nigdy już takie rzeczy nie będą miały miejsca. Stało jak się stało, czasu już nie zawrócę".

Korupcja w Pogoni Szczecin - kalendarium

Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję  
Lista ustawionych meczów  
Kto ustawił/próbował ustawić najwięcej meczów - zobacz listę
Mapa korupcji w polskim futbolu 

Zobacz nasz profil na Facebooku 
Zobacz nasz profil na Twitterze    

Reklamy, które widzicie od jakiegoś czasu na blogu nie sprawiają, że zarabiam jakieś duże pieniądze. Są to jednak pieniądze, które  pozwalają opłacić rozmowy telefoniczne lub bilety na pociąg, gdy zdobywam newsy na bloga. Jeżeli więc czytasz moje artykuły - na pewno warto kliknąć!