środa, 24 marca 2010

Proces ws. korupcji w Koronie - Andrzej W. zmienia wyjaśnienia

Jeden z oskarżonych w tym procesie, były drugi trener Korony Kielce (czytaj o akcie oskarżenia) zmienił swoje wyjaśnienia, w których obciążał Jerzego E.  Juniora. Podczas rozprawy - jak pisze Przegląd Sportowy - stwierdził, że nie wiec nic o tym, jakoby w ustawianie meczów tego klubu w jakikolwiek sposób zaangażowany był syn byłego selekcjonera kadry narodowej.

Co ciekawe wcześniej Andrzej W. przyznał się do zarzutów i dobrowolnie poddał karze (czytaj tutaj) 2,5 roku więzienia w zawieszeniu na 3 lata, 30 tysięcy złotych grzywny i roczny zakaz działalności w profesjonalnej piłce nożnej.

Korupcja w Koronie Kielce - kalendarium

"Od początku twierdziłem, że jestem niewinny i w sądzie tego dowiodę. Zeznania Woźniaka są dla mnie bardzo ważne. Martwi mnie to, że upłynie jeszcze sporo czasu, zanim zostanę całkowicie oczyszczony z zarzutów" - powiedział PS Jerzy E.  junior.



Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję  
Lista ustawionych meczów  
Kto ustawił/próbował ustawić najwięcej meczów - zobacz listę
Mapa korupcji w polskim futbolu 

Zobacz nasz profil na Facebooku 
Zobacz nasz profil na Twitterze    

Reklamy, które widzicie od jakiegoś czasu na blogu nie sprawiają, że zarabiam jakieś duże pieniądze. Są to jednak pieniądze, które  pozwalają opłacić rozmowy telefoniczne lub bilety na pociąg, gdy zdobywam newsy na bloga. Jeżeli więc czytasz moje artykuły - na pewno warto kliknąć!