sobota, 31 stycznia 2009

Co ze Śląskiem Wrocław?

Dostaję od czasu do czasu listy, bądź komentarze "zmartwionych" tym, że na blogu nie pojawia się nazwa Śląska Wrocław. Jedni sugerują mi poziom pismaka z tabloidu, inni twierdzą, że skoro jestem kibicem tego klubu to, dlatego go nie zamieszczam.


Korupcja w Śląsku Wrocław - ustawianie meczów

Moje argumenty zwykle trafiają w próżnię. By jednak nie "kopać" się z każdym osobno napiszę na ten temat krótko. Nie ma znaczenia dla mnie to, że jestem z Wrocławia i dodatkowo jeszcze kibicem Śląska. Piszę o tym, co zobaczyłem, przeczytałem lub usłyszałem. Dlatego informacje z mojego blogu są (moim zdaniem) cenne. Rzeczywiście czasami, choć rzadko cytuję to, co napisali inni. Ale były to artykuły, które opublikowano już po tym jak założyłem blog (połowa maja 2008). A (przytaczany mi) artykuł Artura Brzozowskiego o Śląsku powstał w kwietniu. Możecie przeczytać go tutaj. Oczywiście wiem, że niedowiarków nie przekonam swoimi argumentami, ale przynajmniej będę odsyłał tutaj.


Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję  
Lista ustawionych meczów  
Kto ustawił/próbował ustawić najwięcej meczów - zobacz listę
Mapa korupcji w polskim futbolu 

Zobacz nasz profil na Facebooku 
Zobacz nasz profil na Twitterze    

Reklamy, które widzicie od jakiegoś czasu na blogu nie sprawiają, że zarabiam jakieś duże pieniądze. Są to jednak pieniądze, które  pozwalają opłacić rozmowy telefoniczne lub bilety na pociąg, gdy zdobywam newsy na bloga. Jeżeli więc czytasz moje artykuły - na pewno warto kliknąć!