piątek, 9 września 2011

Hutnik Kraków

Hutnik Kraków, to jeden z klubów zamieszanych w korupcję, którego sprawa trafiła już do sądu. Przynajmniej częściowo. 


8 września 2011 - b. piłkarz Hutnika Dariusz K. zdyskwalifikowany - czytaj.
6 kwietnia 2010 - wyrok ws. byłych piłkarzy Hutnika - czytaj
24 grudnia 2009 - szczegóły sprzedania przez Hutnik meczu Motorowi Lublin - czytaj.
22 grudnia 2009 - akt oskarżenia ws. korupcji w Hutniku Kraków - czytaj.

WYJAŚNIENIA i ZEZNANIA

Piotr D. - były prezes GKS Katowice:
Następny załatwiany mecz był z Hutnikiem Kraków. Nie pamiętam kto załatwiał wygranie tego meczu, pamiętam natomiast, że pieniądze zostały przekazane zawodnikowi o nazwisku Artur Prokop (obecnie Limanovia Limanowa - dopisek dpanek).  Prokop na pewno, co do imienia mam trochę wątpliwości, ale po składzie drużyny będzie można dojść do tego zawodnika.  A odbyło się to tak - dzień przed meczem pojechałem do Krakowa, nie pamiętam czy ktoś pojechał ze mną. Nie pamiętam też kto mnie umawiał na spotkanie z tym zawodnikiem. Pojechałem pod supermarket na parking. I tam na tym parkingu przekazałem Prokopowi około 40-50 tys. zł. Było to w porze rannej, mało kto tam był o tej porze. Nie pamiętam już jaki był wynik tego spotkania, nie pamiętam czy graliśmy na wyjeździe czy też u siebie. Charakterystyczne było to, że na wiosnę GKS nie przegrał żadnego meczu


Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję  
Lista ustawionych meczów  
Kto ustawił/próbował ustawić najwięcej meczów - zobacz listę
Mapa korupcji w polskim futbolu 

Zobacz nasz profil na Facebooku 
Zobacz nasz profil na Twitterze    

Reklamy, które widzicie od jakiegoś czasu na blogu nie sprawiają, że zarabiam jakieś duże pieniądze. Są to jednak pieniądze, które  pozwalają opłacić rozmowy telefoniczne lub bilety na pociąg, gdy zdobywam newsy na bloga. Jeżeli więc czytasz moje artykuły - na pewno warto kliknąć!