poniedziałek, 13 czerwca 2011

Wisła nie przedłuży umowy z Grzegorzem Kurdzielem

Wisła Kraków nie zamierza przedłużyć kontraktu z trenerem swoich bramkarzy. Grzegorz K. został zatrzymany w ub. tygodniu przez CBA. 


Grzegorz K. jest podejrzany o ustawienie 22 spotkań Zagłębia Sosnowiec (więcej tutaj). Zaraz po zatrzymaniu Wisła nie komentowała tego faktu. Teraz wydała oświadczenie w tej sprawie:
"W piątek doszło do spotkania Zarządu Klubu z trenerem bramkarzy Wisły, Grzegorzem Kurdzielem. W trakcie rozmowy przedstawił on wyjaśnienia w sprawie zatrzymania go przez CBA w środę rano. Grzegorz Kurdziel poinformował,  że nie przyznał się do zarzucanych mu czynów.Klub informuje, że umowa wiążąca Grzegorza Kurdziela z Wisłą Kraków do końca poprzedniego sezonu wygasa i nie zostanie przedłużona".

Korupcja w Zagłębiu Sosnowiec

Sam Grzegorz K. udzielił wywiadu Gazecie Krakowskiej, w którym powiedział m.in.:
"Nie przyznaję się do niczego. Jedynym faktem, zawartym w zarzutach prokuratorskich jest to, że w sezonie 2003/2004 i rundzie jesiennej sezonu 2004/2005 byłem piłkarzem Zagłębia Sosnowiec. Nie może to jednak przecież prowadzić do wniosku, że automatycznie złamałem prawo i zasady uczciwości. Zarówno jako pracownik Wisły Kraków jak i w trakcie swojej kariery zawodniczej zawsze byłem uczciwy. Nigdy nie brałem udziału w ustawianiu meczów, nigdy nie wpływałem w taki sposób na przebieg spotkań piłkarskich. Nigdy też nie wręczałem, ani nie obiecywałem nikomu wręczenia korzyści majątkowych w zamian za ustawienie wyników meczów".


Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję  
Lista ustawionych meczów  
Kto ustawił/próbował ustawić najwięcej meczów - zobacz listę
Mapa korupcji w polskim futbolu 

Zobacz nasz profil na Facebooku 
Zobacz nasz profil na Twitterze    

Reklamy, które widzicie od jakiegoś czasu na blogu nie sprawiają, że zarabiam jakieś duże pieniądze. Są to jednak pieniądze, które  pozwalają opłacić rozmowy telefoniczne lub bilety na pociąg, gdy zdobywam newsy na bloga. Jeżeli więc czytasz moje artykuły - na pewno warto kliknąć!