piątek, 19 grudnia 2008

Grzegorz G. czuje się niewinny

Międzynarodowy sędzia piłkarski Grzegorz G. czuje się niewinny. Uznawany za jednego z najlepszych arbitrów w Polsce wysłał oświadczenie do PAP:

"Fakt mojego zatrzymania przez Wrocławską Prokuraturę był i nadal jest dla mnie zaskoczeniem, ponieważ nie czuję winy za czyny, które zostały mi zarzucone. Tak jak przez dotychczasowe lata
zawsze czułem się niewinny, tak również czułem się niewinny tuż przed przesłuchaniem i tak samo czuje się niewinny obecnie. (...) Nie będę starał się polemizować z opinią czy oceną Prokuratury.
Złożyłem bardzo obszerne wyjaśnienia odnośnie okoliczności i faktów, z którymi zostałem skonfrontowany. Zdaję sobie sprawę również z tego, że ich ocena może być różna. Stanowczo stwierdzam, iż treść zarzutów w całości jest dla mnie zaskoczeniem. (...) Mam nadzieję, iż ci ludzie, którzy posłużyli się moją osobą dla załatwienia swoich prywatnych celów, zdobędą się na odrobinę
odwagi i stosownej do sytuacji refleksji, i przekażą organom ścigania prawdziwe informacje w materii interesującej Prokuraturę. (...)Zdaję sobie sprawę z powagi mojej sytuacji, ale będę się starał
wraz z moimi obrońcami wykazać swoją niewinność i mam nadzieję, że osiągnę zamierzony cel".


Grzegorz G. został zatrzymany w ubiegłym tygodniu (czytaj o tym więcej tutaj). Wrocławska prokuratura postawiła mu siedem zarzutów dotyczących przyjmowania łapówek i działania w zorganizowanej grupie przestępczej.


Lista oskarżonych o korupcję w polskim futbolu.  
Lista skazanych za korupcję  
Lista ustawionych meczów  
Kto ustawił/próbował ustawić najwięcej meczów - zobacz listę
Mapa korupcji w polskim futbolu  

Zobacz nasz profil na Facebooku 
Zobacz nasz profil na Twitterze    

Reklamy, które widzicie od jakiegoś czasu na blogu nie sprawiają, że zarabiam jakieś duże pieniądze. Są to jednak pieniądze, które  pozwalają opłacić rozmowy telefoniczne lub bilety na pociąg, gdy zdobywam newsy na bloga. Jeżeli więc czytasz moje artykuły - na pewno warto kliknąć